محمد ناقوس

محمد ناقوس

زباله دونی افکار من
محمد ناقوس

محمد ناقوس

زباله دونی افکار من

خواب ، کار ، خواب ، کار...

خواب، کار، خواب، کار... :|
عَجَب زندگیِ مُفَرَحی... :|
حتی جدیداً جمعه ها اَم مُفَرح میگذره... 
تازه فهمیدم چرا میگن کار عبادته...
عده ای هم میگن: اگه کار نباشه آدم مریض میشه...
یه جمله معروفم هس که میگه : کار که عار نیس...
اَصن میدونی چیه؟
توو فکرِ اینَم که، خوابو اَز برنامه یِ زندگیم حَذف کنم،
اینطوری میشم فقط کــــــــــــــــــــار... :|
هم سالِم میمونم، هم مومِن میشم، هم کاری میشم، هم پولدار... :|
آره اینطوری بهتره... :| 

وقتی که ...

وقتی که سیگار هم، طَعمِ تکرار را میدهد...
وقتی که روزیِمان را، خدا هم نمیدهد...
وقتی که اُمیدِمان شب میشود در این روزِ نِکبَت بار... 
وقتی که شب از فکرِ فردا عَذابمان میدهد...

تا شقایق زنده است، خودکُشی باید کرد...


:::محمـــد ناقـــوس:::

فقط از آن منیو بس...

چـَشمـــانی نیســـت کـــه به دنبـــالِ قـــدمهـــایت هَـــرزِگـــی نکـــند...
کـــوچَکـــو بزرگ هــم نمی شناســـد...
صـــدایِ پاشـــنه هـــایِ بُلـــندو عَطـــرِ مَـــجذوبِ تَنَت ، هـر جُنبنـــده ای را به دنبـــالِ خود می خواند...
غـــرور در پیشگـــاهَـــت، وجـــودِ خـــود را اِنکـــار میکـــندو شـــروعِ عشـــق هــایِ یک طـــرفه میشـــود...
و امـــا تـــو ، سیـــنه سِـــپَر گـــفتی که ؛ فقـــط از آنِ مَـــنیو بَس...



:::محمـــد ناقـــوس:::

فیلمهای من و تو ...

دو سالیست که نَقشِ اَولِ تمامِ فیلم نامه هایِ منی.

دُشمنانمان هم پُشتِ دَرِ سینماهایِمان در صَفَندو اِنتظارِ پایانِمان را میکشند.

غافِل از آن که؛ ژانرِ همه ی فیلمهایِ من و تو، عشق اَستو عاشقی.

محصولِ سالِ زندگی.

زیبا و همیشِگی...



:::محمـــد ناقـــوس:::

به سیگارَم بگویید...

به سیگارَم بگویید در بَسترِ بیماری به عیادَتم بیایَد، 
حرفهاییست که فقط با آن میشود گفت،
و اَشکهایست که فقط در آغوشِ آن باید ریخت. 
اگر دوستی یا برادر، جایِ کُمپوتو گل ، آرامشَم را بیاور...


:::محمـــد ناقـــوس:::

مست میخندم ...

چـــه زیبا خـوابِ چشمـــانت برایم آرزو شد، 
که شبهـــا رویِ بامِ خانه ات تا صُبـــح بیداری کِشَـــم.
من از این عشـــق ، لَـــبریزم ، 
صـِــدایت رنگِ پاییزَستـــو نازَت طعـــمِ انگـــورَست.
کـــنارَت زیرِ باران، زیرِ رقـــصِ برگهـــایِ زردو قـــرمـــز ، مَســـت میخنـــدم...
به دَستانت قســـم من عـــاشقِ دیوانه وارِ برقِ چشمـــاتم...


:::محـــمد ناقـــوس:::